Tråkig dag med mycket spring

Okej jag börjar från början

Igår kom min mormor och morfar med deras hund som vi ska passa och den är inte precis den mest uppfostrade hunden i världen

Och idag började jag dagen med att gå upp och gå en promenad med hunden som heter Tim

Sen när jagn kom hem från en trökig dag i skolan blev det att gå en promenad med Tim igen

Sen när man kom tillbaka så fick jag panik för 10 min senare skulle jag va hos tandläkaren xD

Efter tandläkaren åkte jag till pappa och var där i typ 30min-1 h

Och efter det så.... Ja så sitter jag och skriver jag detta så denna dag har varit kort men mycket spring



KRAMMIZZH SKUMBANANIZH ANNIZH PANNIZH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0