Nimzy Bell <3

Tack Sanna för att du påminde mig om en sak :)

Jo för er som inte vet så har jag en häst och här kommer lite info om henne:


Namn:Nimzy Bell

Ras: 75% Arab 25% Connemara (stavning)

Ålder:17 år men super pigg för sin ålder

Färg:Brun med lite svarta ben och en vit bläs

Färg på manen:Svart och det står upp som en tuppkam

När jag köpte henne:Datumet vet jag inte exakt men det var i maj i år

Övrigt:Hon fick ett föl förra sommaren.Hon är en 100%:ig allrond (stavning) häst/ponny

Mankhöjd:147,5 cm (ungefär)

Bilder på henne kommer men här kommer några andra bilder:

Herman                          Filip/Philip<----------- (Vet inte hur han stavar det)      

(mina otroligt söta kusiner                 
som bor i Mexico)(han till höger fyller år
den 17:de men jag kan inte åka till med min
mormor och morfar till dom och gratta honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0