Bloggen = Nytt utseende

Hej alla läsare nu har bloggen fått ett nytt utseende men mer förendringar kommer snart :)

Helgen har varit rolig och slapp
I fredags var jag med moa och på lördagen hade jag först fotbolls träning och sen ridlektion.På kvällen som jag hos Emma Prinskorven Nilsson och på söndagen blev det att gå upp tidigt för då skulle jag på cup i Växjö.Cupen gick bra men vi vann bara 1 av 4 matcher men jag är nöjd endå.Kom sedan hem kl.00.00 på natten och gick och la mig på en gång.Idag vaknade jag upp och var sjuk :( Ledsen men trodde jag skulle på utveklings samtal kl.11 men då visade det sig att jag skulle ha det nästa måndag.

Nu ska jag nörda lite sims 2 se på Tv och krya på mej så mycket jag kan så får ni också ha det bra

TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0